Awarded contract
Published
concours restreint de maîtrise d'oeuvre pour la construction d'un bâtiment d'enseignement neuf sur le Campus de La Seyne sur Mer (83)
10 suppliers have saved this notice.
Looks like a fit? Save this tender and qualify it in Stotles
Description
Lot 1: le présent concours de maîtrise d'oeuvre est organisé en vue de l'attribution d'un marché de maitrise d'oeuvre pour la construction neuve d'un bâtiment d'enseignement sur le Campus de La Seyne sur Mer (83). Le concours restreint de maîtrise d'oeuvre est passé conformément au Code de la commande publique en vertu des articles R. 2162-15 à R. 2162-24, R. 2172-1 à R. 2172-6 du même Code. Les candidats sélectionnés pour participer au concours devront remettre des prestations d'un niveau "Esquisse" sur la base du programme de travaux. L'Enveloppe financière prévisionnelle affectée aux travaux est de 2 105 000.00 eurosht. Le projet consiste en la construction, sur le site du CFA, d'un nouveau bâtiment d'enseignement dimensionné pour la création de 11 salles d'enseignements destinées à de l'enseignement général pour des effectifs de 20 à 35 élèves et l'aménagement de locaux annexes (stockage, sanitaires, local ménage, local poubelle)
Qualify tenders faster with AI summaries - see key details in the Stotles app
Unlock decision maker contacts.
Never miss a tender again
Get alerts, AI summaries and tools to qualify faster
Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts
Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.
Vilogia SA d'HLM
110,000 EUR
Published 2 years ago
Département de la Charente-Maritime
34,200 EUR
Published 2 years ago
OPHEA Office public de l'habitat de l'eurométropole de Strasbourg
27,815,673.12 EUR
Published 2 years ago
OPHEA Office public de l'habitat de l'eurométropole de Strasbourg
39,658,095.72 EUR
Published 2 years ago
CEA – Centre de Cadarache
338,470 EUR
Published 2 years ago
Territoire habitat (OPH)
15,500 EUR
Published 2 years ago
SCIC HLM IDF Habitat
660,000 EUR
Published 2 years ago
CH Le Mans
800,000 EUR
Published 2 years ago
Région Guadeloupe
9,080,000 EUR
Published 2 years ago
Explore top buyers for public sector contracts
Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.
CPV Codes
Sign up to the Stotles Tender Tracker for free
Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.