Awarded contract

Published

concours restreint de maîtrise d'oeuvre de niveau Esq+ pour la reconstruction du bâtiment sciences et d'un lieu de vie pour les élèves du lycée Jean Rostand - caen (14)

2 suppliers have saved this notice.

Looks like a fit? Save this tender and qualify it in Stotles

Value

1,767,091 EUR

Current supplier

Atelier des Deux Anges

Description

concours restreint de maîtrise d'oeuvre de niveau Esq+ pour la reconstruction du bâtiment sciences et d'un lieu de vie pour les élèves du lycée Jean Rostand - caen (14) Lot 1: concours restreint de maîtrise d'oeuvre de niveau Esq+ pour la reconstruction du bâtiment sciences et d'un lieu de vie pour les élèves du lycée Jean Rostand - caen (14)

Unlock decision maker contacts.

Never miss a tender again

Get alerts, AI summaries and tools to qualify faster

Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts

Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.

Communauté d agl Roissy Pays de France

5,239,492 EUR

Published 2 years ago

syndicat Mixte du B.V. De l'huveaune

462,677.5 EUR

Published 2 years ago

Syndicat mixte SIZIAF

20,000 EUR

Published 2 years ago

Explore top buyers for public sector contracts

Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.

Explore over 15,000 buyers

Sign up to the Stotles Tender Tracker for free

Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.