Awarded contract

Published

Servicios para el seguimiento del plan de puesta en carga de la Presa del Cañón, Explotación y mantenimiento de las Presas del Cañón y del Puente de Santolea, y Redacción de las normas de explotación del embalse de Santolea (Castellote, Teruel).

79 Suppliers have already viewed this notice

Track & Win Public Sector Contracts and Tenders. Sign up for Free

Description

Lot 1: Servicios para el seguimiento del plan de puesta en carga de la Presa del Cañón, Explotación y mantenimiento de las Presas del Cañón y del Puente de Santolea, y Redacción de las normas de explotación del embalse de Santolea (Castellote, Teruel). Abierto con diversos criterios de valoración

Unlock decision maker contacts.

Create a Free Account on Stotles

Stotles is your single source for government tenders, contracts, frameworks and much more. Sign up for free.

Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts

Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.

Consejería de Agricultura, Ganadería, Pesca y Desarrollo Sostenible, Dirección General de Infraestructuras del Agua

1,552,957

Published 8 months ago

Comisión Ejecutiva del Consejo de Administración de la Empresa Municipal de la Vivienda, Suelo y Equipamiento de Sevilla, S. A. (EMVISESA)

68,571 EUR

Published 9 months ago

Consorcio para el Abastecimiento de Agua y Saneamiento en el Principado de Asturias

10,375,696 EUR

Published a year ago

Vicepresidencia del Consejo de Administración de la Entidad Pública de Saneamiento de Aguas Residuales de la Comunidad Valenciana

199,650 EUR

Published a year ago

European Joint Undertaking for ITER and the Development of Fusion Energy (F4E)

2,713,139.34 EUR

Published a year ago

Sign up to the Stotles Tender Tracker for free

Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.