Awarded contract
Published
Ejecución del proyecto de obras de construcción del Carril Bus Segregado Torreblanca – Sevilla Este – Santa Justa. El objeto de la presente contratación se encuadra dentro de los Proyectos previstos en los componentes del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia -Financiado por la Unión Europea- NexGeneration EU.
4 suppliers have saved this notice.
Looks like a fit? Save this tender and qualify it in Stotles
Description
Ejecución del proyecto de obras de construcción del Carril Bus Segregado Torreblanca – Sevilla Este – Santa Justa. El objeto de la presente contratación se encuadra dentro de los Proyectos previstos en los componentes del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia -Financiado por la Unión Europea- NexGeneration EU. Lot 1: Ejecución del proyecto de obras de construcción del Carril Bus Segregado Torreblanca – Sevilla Este – Santa Justa. El objeto de la presente contratación se encuadra dentro de los Proyectos previstos en los componentes del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia -Financiado por la Unión Europea- NexGeneration EU.
Qualify tenders faster with AI summaries - see key details in the Stotles app
Unlock decision maker contacts.
Never miss a tender again
Get alerts, AI summaries and tools to qualify faster
Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts
Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.
Ayuntamiento de Pamplona
8,200,000 EUR
Published 2 years ago
Presidencia de la Confederación Hidrográfica del Guadiana
1,666,437 EUR
Published 2 years ago
Presidencia de la Empresa Municipal de Transportes Urbanos, S.A.
–
Published 2 years ago
Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Cuenca
991,735 EUR
Published 2 years ago
Área de Gobierno de Obras y Equipamientos
203,632,320 EUR
Published 2 years ago
Teniente de Alcalde de Hacienda, Juventud y Patrimonio Mundial los Dölmenes de Antequera
776,706 EUR
Published 2 years ago
Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Murcia
29,904,731 EUR
Published 3 years ago
Ayuntamiento de Galdakao - Ayuntamiento de Galdakao
1,957,024 EUR
Published 3 years ago
Alcaldía del Ayuntamiento de Manzanares El Real
226,039 EUR
Published 3 years ago
Explore top buyers for public sector contracts
Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.
CPV Codes
Sign up to the Stotles Tender Tracker for free
Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.