Stotles logo

Awarded contract

Published

El objeto de la contratación es la ejecución de las obras contenidas en el “Proyecto de Red de Riego para la Transformación en Regadio de la Zona Regable del Río Aranzuelo (Burgos)”

98 Suppliers have already viewed this notice

Track & Win Public Sector Contracts and Tenders. Sign up for Free

Value

6,418,787.39 EUR

Current supplier

Construcciones y Obras Llorente, S. A.

Description

El objeto de la contratación es la ejecución de las obras contenidas en el “Proyecto de Red de Riego para la Transformación en Regadio de la Zona Regable del Río Aranzuelo (Burgos)” Lot 1: El objeto de la contratación es la ejecución de las obras contenidas en el “Proyecto de Red de Riego para la Transformación en Regadio de la Zona Regable del Río Aranzuelo (Burgos)”

Unlock decision maker contacts.

Create a Free Account on Stotles

Stotles is your single source for government tenders, contracts, frameworks and much more. Sign up for free.

Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts

Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.

Sociedad Mercantil Estatal de Infraestructuras Agrarias, S. A. (SEIASA)

5,391,422.06 EUR

Published 2 years ago

Consejo de Administración de Aguas de las Cuencas Mediterráneas, S. M. E., S. A. (Acuamed)

2,554,604.67 EUR

Published 2 years ago

Conselleria de Agricultura, Desarrollo Rural, Emergencias Climáticas y Transición Ecológica

1,326,282 EUR

Published 2 years ago

Sociedad Mercantil Estatal de Infraestructuras Agrarias, S. A. (SEIASA)

1,002,511 EUR

Published 2 years ago

Explore top buyers for public sector contracts

Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.

Explore over 15,000 buyers

Sign up to the Stotles Tender Tracker for free

Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.