Published

Servicio de mantenimiento preventivo y correctivo de los sistemas de extinción de incendios de la flota de autobuses de la Empresa Municipal de Transportes de València S.A.U (Medio Propio)

10 suppliers have saved this notice.

Looks like a fit? Save this tender and qualify it in Stotles

Description

Servicio de mantenimiento preventivo y correctivo de los sistemas de extinción de incendios de la flota de autobuses de la Empresa Municipal de Transportes de València S.A.U (Medio Propio) Lot 1: Servicio de mantenimiento preventivo y correctivo de los sistemas de extinción deincendios marca FOGMAKER que equipa la flota de EMT Servicio de mantenimiento preventivo y correctivo de los sistemas de extinción deincendios marca FOGMAKER que equipa la flota de EMT Lot 2: Servicio de mantenimiento preventivo y correctivo de los sistemas de extinción de incendios marca DAFO que equipa la flota de EMT. Servicio de mantenimiento preventivo y correctivo de los sistemas de extinción de incendios marca DAFO que equipa la flota de EMT.

Unlock decision maker contacts.

Never miss a tender again

Get alerts, AI summaries and tools to qualify faster

Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts

Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.

Hospital Universitario Santa Cristina

2,945,866 EUR

Published 2 years ago

Servizo Galego de Saúde, Área Sanitaria da Coruña e Cee

17,180,868 EUR

Published 2 years ago

Transports de Barcelona, S. A.

Published 2 years ago

Gerencia de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana

Published 2 years ago

Explore top buyers for public sector contracts

Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.

Explore over 15,000 buyers

Sign up to the Stotles Tender Tracker for free

Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.