Awarded contract
Published
Proyecto de conducciones de transporte para la segunda fase de la sustitución de bombeos en la Mancha Oriental en la zona regable del tramo medio del río Júcar (Barrax - Albacete), en el Marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia (PRTR)
8 suppliers have saved this notice.
Looks like a fit? Save this tender and qualify it in Stotles
Description
Proyecto de conducciones de transporte para la segunda fase de la sustitución de bombeos en la Mancha Oriental en la zona regable del tramo medio del río Júcar (Barrax - Albacete), en el Marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia (PRTR) Lot 1: Proyecto de conducciones de transporte para la segunda fase de la sustitución de bombeos en la Mancha Oriental en la zona regable del tramo medio del río Júcar (Barrax - Albacete), en el Marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia (PRTR) Lot 1: Proyecto de conducciones de transporte para la segunda fase de la sustitución de bombeos en la Mancha Oriental en la zona regable del tramo medio del río Júcar (Barrax - Albacete), en el Marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia (PRTR)
Qualify tenders faster with AI summaries - see key details in the Stotles app
Unlock decision maker contacts.
Never miss a tender again
Get alerts, AI summaries and tools to qualify faster
Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts
Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.
Forestal Catalana, S. A.
4,750,851 EUR
Published 2 years ago
Consejo de Administración de Sociedad Mercantil Estatal Aguas de las Cuencas de España, S. A. (Acuaes)
–
Published 2 years ago
Junta de Gobierno de la Comunidad de Regantes Monegros Sur XIII A
20,931,648 EUR
Published 2 years ago
Junta de Gobierno del Ayuntamiento de Benissa
266,115 EUR
Published 2 years ago
Consejo de Administración de Sociedad Mercantil Estatal Aguas de las Cuencas de España, S. A. (Acuaes)
53,082,530 EUR
Published 2 years ago
Consejo de Administración de Sociedad Mercantil Estatal Aguas de las Cuencas de España, S. A. (Acuaes)
28,874,245 EUR
Published 2 years ago
ADIF Alta Velocidad
–
Published 2 years ago
Junta de Govern del Ajuntament de Campos
899,400 EUR
Published 3 years ago
Secretaría de Estado de Medio Ambiente
5,496,767 EUR
Published 3 years ago
Explore top buyers for public sector contracts
Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.
CPV Codes
Sign up to the Stotles Tender Tracker for free
Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.