Awarded contract

Published

Procedura aperta telematica per l'affidamento del servizio di Anestesia e Rianimazione per un periodo di 24 mesi presso i presidi ospedalieri dell'ASST Bergamo Est.

2 suppliers have saved this notice.

Looks like a fit? Save this tender and qualify it in Stotles

Value

804,264 EUR

Current supplier

GAP srl

Description

Procedura aperta telematica per l'affidamento del servizio di Anestesia e Rianimazione per un periodo di 24 mesi presso i presidi ospedalieri dell'ASST Bergamo Est. Lot 1: Procedura aperta telematica per l'affidamento del servizio di Anestesia e Rianimazione per un periodo di 24 mesi presso i presidi ospedalieri dell'ASST Bergamo Est.

Unlock decision maker contacts.

Never miss a tender again

Get alerts, AI summaries and tools to qualify faster

Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts

Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.

Azienda Ospedaliera di Ferrara.

1,690,348.02 EUR

Published 3 years ago

Azienda Ospedaliero-Universitaria di Ferrara

8,680,000 EUR

Published 3 years ago

Azienda socio sanitaria territoriale (ASST) di Pavia

2,072,304 EUR

Published 3 years ago

Explore top buyers for public sector contracts

Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.

Explore over 15,000 buyers

Sign up to the Stotles Tender Tracker for free

Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.