Published

Fornitura di materiale di consumo, comprensiva dei servizi di creazione ed aggiornamento del catalogo elettronico Ariba per le Società del Gruppo Ferrovie dello Stato Italiane.

8 suppliers have saved this notice.

Looks like a fit? Save this tender and qualify it in Stotles

Description

Fornitura di materiale di consumo, comprensiva dei servizi di creazione ed aggiornamento del catalogo elettronico Ariba per le Società del Gruppo Ferrovie dello Stato Italiane

Unlock decision maker contacts.

Never miss a tender again

Get alerts, AI summaries and tools to qualify faster

Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts

Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.

Regione Molise – servizio centrale unica di committenza

1,000,000 EUR

Published 2 years ago

Ferservizi S.p.A. (Società con socio unico soggetta alla direzione e coordinamento di Ferrovie dello Stato Italiane SpA, in proprio e in nome e per conto e/o per conto e/o in ogni caso nell’interesse delle Società del Gruppo Ferrovie dello Stato)

Published 3 years ago

Azienda Sanitaria Locale di Lecce

417,382 EUR

Published 3 years ago

Azienda sanitaria locale 2 Lanciano Vasto Chieti

416,546 EUR

Published 3 years ago

Explore top buyers for public sector contracts

Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.

Explore over 15,000 buyers

Sign up to the Stotles Tender Tracker for free

Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.