Awarded contract

Published

X-ray inspection equipment

2 suppliers have saved this notice.

Looks like a fit? Save this tender and qualify it in Stotles

Value

647,000 EUR

Current supplier

Fraunhofer-Institut für Keramische Technologien und Systeme IKTS

Description

Procedura aperta ai sensi dell’art. 60 del D.Lgs. 50/2016 e ss.mm.ii. per l’affidamento della fornitura di un Tomografo per analisi non distruttive su materiali, componenti e giunzioni di interesse industriale, unitamente ai relativi software di ricostruzione e post-processing, da assemblare in fase di consegna. Fornitura di un tomografo per analisi non distruttive su materiali, componenti e giunzioni di interesse industriale, unitamente ai relativi software di ricostruzione e post-processing, da assemblare in fase di consegna. Per ulteriori dettagli si rinvia al Disciplinare di gara e al Capitolato speciale d'oneri disponibili all'indirizzo https://www.swas.polito.it/intra/gestione_bandi_gare/gare_1.asp?id_documento_padre=126057, disponibili dal 18.3.2019.

Unlock decision maker contacts.

Never miss a tender again

Get alerts, AI summaries and tools to qualify faster

Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts

Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.

Comando Generale della Guardia di Finanza - Direzione Approvvigionamenti - Servizio Contratti

445,493.46 EUR

Published 3 years ago

AEROPORTO GUGLIELMO MARCONI DI BOLOGNA SPA (di seguito anche "AdB")

2,886,597 EUR

Published 4 years ago

Università Ca' Foscari Venezia

244,672 EUR

Published 5 years ago

Agenzia nazionale per le nuove tecnologie, l’energia e lo sviluppo economico sostenibile — ENEA

849,950 EUR

Published 6 years ago

So.G.Aer. S.p.A. — Società gestione aeroporto Cagliari Elmas anche in nome e per conto di Geasar S.p.A.

Published 6 years ago

Università degli Studi di Siena

308,980 EUR

Published 7 years ago

Università degli Studi di Torino

319,672 EUR

Published 7 years ago

SAVE S.p.A.

1,834,376 EUR

Published 8 years ago

Ministero della Giustizia — Dipartimento dell'Amministrazione Penitenziaria — Direzione Generale del Personale e delle Risorse — C.F. 80184430587

1,706,340 EUR

Published 9 years ago

Explore top buyers for public sector contracts

Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.

Explore over 15,000 buyers

Sign up to the Stotles Tender Tracker for free

Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.