Awarded contract

Published

ATTIVITA’ DI GESTORE E PRESIDIO DI PRIMO INTERVENTO DI SOCCORSO E LOTTA ANTINCENDIO DELLE ELISUPERFICI IN ELEVAZIONE DEI PRESIDI DI SONDRIO E DI SONDALO

8 suppliers have saved this notice.

Looks like a fit? Save this tender and qualify it in Stotles

Value

743,719.2 EUR

Current supplier

Gruppo Servizi Associati S.p.A.

Description

• attività di Presidio di Primo intervento di soccorso e lotta antincendio delle elisuperfici del Presidio Ospedaliero di Sondrio e di Sondalo; • gestore delle elisuperfici in elevazione dei presidi ospedalieri di Sondalo e Sondrio. Lot 1: • attività di Presidio di Primo intervento di soccorso e lotta antincendio delle elisuperfici del Presidio Ospedaliero di Sondrio e di Sondalo; • gestore delle elisuperfici in elevazione dei presidi ospedalieri di Sondalo e Sondrio.

Unlock decision maker contacts.

Never miss a tender again

Get alerts, AI summaries and tools to qualify faster

Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts

Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.

Eni S.p.A.

Published 3 years ago

Azienda Ospedaliera di Rilievo Nazionale e di Alta Specializzazione «Civico — Di Cristina — Benfratelli»

1,809,355 EUR

Published 5 years ago

ESTAR — Ente di Supporto Tecnico-Amministrativo Regionale

15,065,740 EUR

Published 6 years ago

Explore top buyers for public sector contracts

Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.

Explore over 15,000 buyers

Sign up to the Stotles Tender Tracker for free

Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.