Awarded contract

Published

Procedura aperta aggregata per la fornitura di sistema unico di prelievo venoso sottovuoto e provette occorrente alle ASST Bergamo Ovest, Crema e Garda.

8 suppliers have saved this notice.

Looks like a fit? Save this tender and qualify it in Stotles

Value

9,994,000 EUR

Close date

2023-07-25

Description

Procedura aperta aggregata per l'affidamento della fornitura di sistema unico di prelievo venoso sottovuoto e provette per la raccolta del campione anche capillare occorrente all'ASST Bergamo Ovest, all'ASST Crema e all'ASST Garda. Lot 1: Procedura aperta aggregata per l'affidamento della fornitura di sistema unico di prelievo venoso sottovuoto e provette per la raccolta del campione anche capillare occorrente all'ASST Bergamo Ovest, all'ASST Crema e all'ASST Garda. Prevista clausola di adesione successiva per le Aziende Sanitarie fino al 200% dell'importo complessivo quinquennale a base d'asta Il valore stimato massimo ai fini dell'acquisizione del C.I.G., pari a €. 9.994.000,00 è commisurato tenendo conto di tutte le possibili opzioni contrattuali previste negli atti di gara, pertanto risulta più alto del valore a base d'asta.

Unlock decision maker contacts.

Never miss a tender again

Get alerts, AI summaries and tools to qualify faster

Explore similar pre-tenders, open or awarded contracts

Browse open tenders, recent contract awards and upcoming contract expiries that match similar CPV codes.

Fondazione IRCCS policlinico San Matteo

11,626,720 EUR

Published 2 years ago

Explore top buyers for public sector contracts

Discover open tenders, contract awards and upcoming contract expiries of thousands of public sector buyers below. Gain insights into their procurement activity, historical purchasing trends and more.

Explore over 15,000 buyers

Sign up to the Stotles Tender Tracker for free

Find even more contracts with advanced search capability and AI powered relevance scoring.